Tags

, , , , , , ,

IMG_5625

September is de tijd van nieuwigheid in elke vorm. Een nieuw schooljaar, een nieuw seizoen en natuurlijk de nieuwe collecties in alle modewinkels. Het zijn alleen ZO VEEL! Soms raak ik overdonderd door al die mooiigheid dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen als ik de winkel binnen stap.

Daarom heb ik voor aankomende herfst een selectie gemaakt van tops die bij mij een hoofdrol zullen spelen in mijn garderobe van deze herfst.

Afgelopen zomer heb ik voornamelijk bij mijn ouders gewoond omdat ik bezig ben met verhuizen. Nu woon ik, na drie maanden een nomade te zijn, sinds vier dagen in mijn nieuwe kamer. Helaas heb ik nog niet alles aan kant kunnen krijgen in verband met de gebrek aan ruimte voor mijn verzamelwoede… Om schade van het klussen en organiseren van spullen aan mijn spiegelreflex camera te voorkomen, heb ik deze eerst veilig bij mijn ouders laten liggen. Deze post is om die reden een ode aan de selfies geworden. Ach, voor de variatie best leuk, toch?

1. Shirt met tekst

Een shirt wat volgens mij in elke kast moet liggen is een simpel t-shirt met een bepaalde tekst erop. Met name eentje die jouw persoonlijk aanspreekt of iets zegt over degene die het draagt. Toch is het altijd lastig om een shirt te vinden met een tekst die mij aanspreekt. Dit t-shirt van de Zara daarentegen is perfect voor mij!

IMG_5668

Zara €9,95

foto

 

 

2. Lichtblauwe, wijde blouse

Een tweede standaard in mijn kast is deze blauwe, oversized blouse van H&M. Nu is een mooie blouse altijd een kledingstuk dat niet gemist kan worden in elke kledingkast. Het wijde model en de kleur geven deze standaard blouse echter een moderne en meer ontspannen gevoel.

H&M €19,99

H&M €19,99

IMG_5661

 

3. Gestreepte top

Dit is dan wel een gestreepte top met een bijzondere vorm, maar elke gestreepte top is een standaard. Al helemaal voor deze specifieke herfst.

H&M €14,99

H&M €14,99

IMG_5637

 

4. T-shirt of trui met meest willekeurige foto’s

Iets wat al een tijdje een trend is, zijn de t-shirts en truien waarop fotografische prints te vinden zijn. Je hoeft maar een tekenfilmfiguur of dier op te noemen en het staat tegenwoordig op een t-shirt zo groot mogelijk geprint. Perfect voor een feestje/festival of gewoon als gespreksstarter in college. Ik vind het persoonlijk hilarisch en deze gaat sowieso aan tijdens mijn laatste festival deze zomer: Nazomeren.

IMG_5669

 

IMG_5642

Vuilniszakken vol oude kleding hehe..

Awkward posing

Awkward posing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Basic V-hals, los en wit shirtje

Nu is een basic wit shirtje dè musthave in de kast van elke vrouw en man. Echter wilde ik tijdens deze herfst eentje hebben met een V-hals èn een maatje te groot. Dit komt omdat het ten eerste mooi afkleed, maar ook omdat het net als de blauwe blouse die moderne, ontspannen look geeft.

H&M (Sale) €6,00

H&M (Sale) €6,00

IMG_5629

 

Wat zijn voor jou echt standaarden in jouw herfstgaderobe? Heb ik nog een essentiële basic gemist? Vertel het mij in de reacties!

Voor volgende week: staple broeken en rokken voor aankomende herfst.

xx Anna

 

 

