Tags

, , , , , , , , , ,

IMG_5706In het laatste weekend van augustus ben ik samen met mijn beste maatje Femke naar Londen geweest. Uiteraard hebben wij daar gewinkeld en dit is het resultaat:

Boots

  1. Niemand kan zich veroorloven om zonder Collection Lasting Perfection Concealer terug te komen uit Engeland. Voor £4,19 per stuk zijn ze van jou.
  2. Alles wat Lisa Eldridge mij aanraadt en niet tè duur is, koop ik. Simpeler kan het niet zijn. Zo ging haar signature No.7 Lipliner in Nude mijn mandje in. Ze kosten £6,75 per stuk.
  3. Soap&Glory Clean On Me staat al sinds ik uit huis ben gegaan (2011) in mijn douchecabine en wordt dan ook dagelijks gebruikt. Helaas was deze in alle vier de Boots winkels waar ik geweest ben uitverkocht. Maar een raveproduct als de Hand Food maakt alles goed. Toen Femke het uitprobeerde in de Starbucks heeft ze bij de eerste beste Boots ook eentje voor haarzelf gekocht. Zo goed is deze handcrème. Prijs? De Miniversie is voor £2,50 te krijgen en de grote is £5,00.

The Sting

  1. We gingen oorspronkelijk deze winkel in omdat het een van de favorieten is van Femke. Ikzelf leek nooit weer te slagen in deze winkel sinds mijn 14e. Toch is het tegendeel bewezen. Ik heb mijn witte shirt voor Neonsplash gevonden. Door de witte cijfers zal de verf niet aan de letters blijven hangen en wel in de stof. Ik denk dat het een leuk effect gaat geven! Het shirt is van het merk Amy & Ivy en was afgeprijsd van £15,95 naar £12,95.

IMG_5712

Primark

  1. Lekker slaapkussentje. Onze reis naar Londen is verzorgd door Slangenreizen. Dit betekende dat wij twee volledige nachten in de bus hebben doorgebracht. Alles leuk en aardig maar de terugreis was significant beter dan de heenreis door de aankoop van dit kussentje (met gepaste print) voor £3,00 bij de Primark.
  2. In de bus naar Londen hadden Femke en ik afgesproken om niet naar de Primark te gaan dit jaar. Naar onze mening koop je daar vaak items die je eenmaal draagt en dan in je kast verdwijnen (of de prullenbak in kunnen). Toch was dit een van de eerste winkels waar wij te vinden waren in Londen. Het was nog voor 10.00 uur ’s ochtends en de ongekende rust in de winkel was te verleidelijk.
    Dit is dan ook waar ik mijn eerder besproken ravershirt heb gevonden van £5,00. En ja, Femke heeft hem ook gekocht en we trekken hem beide aan tijdens Nazomeren volgend weekend.
  3. Over een duster zat ik al langer te twijfelen. Eerder deze zomer had ik in Stockholm ook een hele mooie gezien bij BikBok. Echter was deze aan de prijzige kant en heb ik hem met pijn in mijn hart terug gehangen. Ik ben dus enorm enthousiast om voor £10,00 (!!!) mijn nieuwe, iets korte duster te vinden.

IMG_5725 IMG_5669

Dit waren mijn aankopen van een minivakantie deze zomer. Welke geweldige aankopen heb jij deze zomer gedaan? Ik hoor het graag van je in de reacties!

xx Anna

