Tags

, , , , , , ,

Samengevoegd

Het is tijd om de mooiste momentjes van de week samen te vatten. Alle verzetjes, liefhebberij en geluk waar ik deze week het meest van heb genoten, worden gebundeld in een artikel.

Gezien:
Summerland, oh Summerland. De serie waar het in 2004 bij mij en mijn beste vriendin om draaide. Wij waren beide rond de 15 jaar oud en helemaal wild van Jesse McCartney. En stonden daarom te springen van blijdschap bij de ontdekking van deze serie. Mijn puberliefde voor hem is ondertussen bekoeld maar het herhalen van deze, helaas maar korte, serie helpt mij mijn verkoudheid zeker overwinnen.

Gehoord:
Twee week geleden ben ik voor het eerst naar Mysteryland geweest (wat overigens een echte aanrader is; mijn vrienden en ik zijn er volgend jaar weer bij!). Wij kwamen via onze ingang direct bij de mainstage uit. Op dat moment draaide Luuk van Dijk daar. Het was nog rustig op het veld en het feest moest nog beginnen. Maar Luuk van Dijk was de DJ waar ik het meest van heb genoten.

Daarnaast had hij ook z’n moeder meegenomen, wat echt tof was haha!

Gelezen:
De nieuwe Ikea gids. Oke, lezen is het eigenlijk niet maar genieten is het zeker.

Gedaan:
Dat mijn verhuizing nou echt genieten was, kan ik niet stellen. Maar hoe meer mijn nieuwe thuis bij elkaar komt en begint te lijken op mijn plekje, hoe meer ik mij kan ontspannen en kan genieten van mijn huisje.

Gegeten:
Vorig weekend ben ik samen met mijn beste maatje een dagje naar Londen geweest via Slangenreizen. Naast de meest hilarische buschauffeur, hebben wij in Londen op advies van Estee en Aslan de meest lekkere ramen OOIT gegeten. Binnenkort zijn wij weer in Londen te vinden voor nog meer ramen maar ook de beruchte burgers.

Gesmacht:
In Summerland speelt een piepjonge Zac Efron. Als je hem ziet dan smelt je. Hij is helaas nooit weer zo schattig geweest als toen. Hij is niet zo’n man die met leeftijd beter wordt… Zie voor referentie: That Awkward Moment.

Jeeej!

Jeeej!

booo

booo

 

Wat waren jouw beste momentjes van afgelopen week? Ik hoor het graag van je in de reacties! Voor nu een heel fijn weekend!

xx Anna

